Total Crash...

Det är så jag känner mig, vet inte vad det är för fel på mig nu förtiden. Ena stunden är jag happy och andra total crash och känner mig ledsen och depprimerad. Känns som alla har ett händelse rikt liv medans mitt bara står still och trampar på samma plats. Jag vill göra saker, jag vill resa runt och bara känna att jag lever, ha roligt och göra spännande saker.

Jag vill plugga men vad vill jag plugga till ? 
Jag vet inte för jag ändrar mig hela tiden. Jag känner mig låst men varför ? vad vill jag ändra på? jag vet inte. 

Nej nu får jag ta tag i detta och göra något som jag vill. men det känns inte som tiden räcker till. 

nej nu ska jag ta och göra i ordning lite saker och se om något vettigt går på tv. 

Felet är säkert att jag inte har tränat idag. om jag hade det har jag säkert varit glad.

nej bye bye.. för nu B-|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0