Svårt att sova.

Tråkigt det är att lägga sig vid 08.00 på morgonen och sedan vakna för att inse att det endast har gått någon timme. Sen När klockan var vid 13.00 så kunde jag inte sova längre. Men förhoppningsvis kan jag sova om någon timme igen för annars kommer jag somna på jobbet i kväll och det är inte så lyckat.

Ursh vad sur jag var i natt. Brödet på min linje tog slut och det var tydligen bestämt att vi från sexan skulle stå på trean i stället. så vi står där i fyra timmar tills vårat bröd kommer på sexan. Chefen har då sagt att endast två av oss ska gå till sexan och en får vara kvar. Sen sa han till en i min grupp att hon skulle vara på sexan så då var det endast en plats kvar på sexan. Jag blir först avbytt och går till sexan och sedan kommer även den tredje personen. Han hade tydligen också blivit tillsagd efter mig att han också skulle dit av dem som kom till trean.

Sen kommer chefen och säger:
-*Bahia du ska vara på trean*
-*Men jag blev avbytt av Anki hon sa att jag skulle hit*
-*Du får gå dit för de kan inte bara vara tre*
 
Så jag gick dit men de var fyra, så jag fick jag stå där så en av dem fick gå och städa iställe. Men han var fortfarande kvar på linjen och hjälpte till. Så ja då var vi fem på linje för att jag itne får vara på linjen där jag har schema.
Jag stod där as förbannad och tänkte jag ska inte vara här, jag har as ont i ryggen och jag har redan stått här så många timmar som man får vara här utan att byta med en annan linje.!
Men bryr han sig? nej!
Man borde tvångssätta honom där! Han ska fan få lika dålig rygg som jag har fått av att vara på den jävla linjen i två år!
Han kanske inte fattar att även om jag har fått ett nytt schema och ska vara på sexan så går det itne bara att sätta mig där för att jag hade schema på två/trean innan. *Hon är van hon kan vara där.*
Nej nu är det så chefen lilla att enligt de nya schemat så är det rastavbytare som ska vara där.

Nej nu har jag klagat nog om det. :P

Såg en skit söt fågel i ett mail jag fick från Kilroytravels. En fågel som lever på Galapagos öarna och jag vill se den i verkligheten :)

   Blue-footed booby

Är den inte söt? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0