Somnade

Jag somnade sittandes i min fotölj igår när jag tittad på det okända på tv4as replay.
Vaknade när programet var slut och jag undrade hur det slutade igentligen, försvann mannnen som hemsökte hennes hem ?

Jag tyckte det jag såg av programet var underligt. Vålnaden tafsade och gjorde en massa hemskt mot tanten till och med så hon började blöda och fick rivsår. Det första mediumet kände inte av honom alls utan tyckte det kändes som ett tåg var i närheten för golvet skakades på ett sånt sätt.
Hon renade lägenheten fasten hon knappt kände av honom och det funkade visst men bara under en dag.
Sen kom han tillbaka och då tar de dit ännu ett till medium och hon känner av honom så mycket att hon får hjärtklappning och svårt med humöret.
Sedan säger hon att det är en man som tanten känner och som hon har haft en väldigt nära relation till.
De beskriver det som om det måste vara en som hon har bott med och det låter som om det skulle vara mannen som hon har sina barn tillsammans med. Men det låter så konstigt för varför skulle han vilja göra illa henne så och hon säger att hon inte kan tänka sig att hon känner personen för en sån människa som gör sånt här vill hon inte känna.
Det kan man väl hålla med om, vem vill känna någon som ger en så mycket problem att man inte ens vågar sova hemma hos sig själv?

Nej jag undrar vad de kom fram till jag ska ta och sätta igång avsnittet medans jag städar.

ska städa lite innan jag måste till jobbet. jag har varit duktigt idag och ringt til vårdcentralen och barnmorskan så nu ska jag fixa nya piller och min fot ska bli bra igen. Vill juh kunna ha andra skor än skateskorna på mig :P

Min mamma är så snäll hon lånar pengar till mig så jag kan boka resan :)
Sen säger hon att det inte är brottom med pengarna utan jag kan betala när jag känner för det.
Så jag betalar nog av en del  av det men sen köper jag några körlektioner så jag får kortet någon gång.

nej nu ska jag städa för det kommer folk hit när jag är på jobbet. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0