Snart, snart !

Nu börjar jag bli pirrig inför resan!
Det är inte allt för lång tid kvar. Ska iväg och jobba i snart och sen är de fredag och dags för packning och allt annat som ska fixas inför resan. Mitt städande av lägenheten har inte gått allt för bra. Men jag har iallafall städat i klädkammaren. :P

Petri och Sebbe var snälla och slängde en massa skräp från vårat källarföråd så nu går det att gå in där :)
Det var helt klart en bra ide av kommunfastigheter att ta hit en container som vi hyresgäster fick använda att slänga grovsopor i. Alla kan inte åka i väg till tippen så det var helt klart bra.

Min kamera slukar batterier, jag gillar det inte!
Så jag måste köpa nya betterier innan jag reser. Jag undrar vad det är jag kommer glömma hemma denna gången.
Det slår aldrig fel det är alltid något jag glömmer hemma som jag måste köpa nytt av när jag kommer fram.
Ja just ja, måste köpa en tandkräm att ta med också tror nämligen inte de andra här hemma uppskattar om jag tar med mig den vi har. 

Ett par av mina skor. Gillar märket Blink de gör en hel del söta skor.



Här kommer ett annat par av blink som finns i hemma hos mig :)



nej nu ska jag dra vidare, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0