Shoppat!

Ja det har jag gjort idag :P


Jag handlade en massa saker men inte lika mycket som jag hade tänkt :(
Var på Gina och köpte två tunikor (båda blåa i men i olika nyanser och former) , en svart jeanskjol, tre par örhängen (två silvriga och ett guldigt) och ett par vita leggins.

Sen var vi och åt mat och sedan bar det av till H&M för jag glömde att jag skulle köpa ett par jeans short/byxor de är lite skate stil över dem och knä långa.. så shorts/byxor :P sen blev det även tre par linnen (ett svart,ett vitt och ett gult)

Så skulle jag köpa ett par skor jag har kollat in ett bra tag men nej nu var de slut i stl 37 =/ självklart är det just dessa skor som blir alldeles för stora i min vanliga storlek 38. Pratade med honom som jobbade där himla sur tant.
Jag som ändå har handlat en hel del där är hon så jävla otrevlig mot. Jag pratade och sa ja det var juh synd nu när jag bestämde mig för att äntligen köpa dem. *Ja men du är sent ute, det är studenten och avslutningar nu så alla jagar skor*
Som om jag inte vet de ? Men det är väl fortfarande synd att de var slut?  Ja så då frågade jag om det inte fanns någon annanstans. *Ja de kanske finns i västerås men du får ringa själv och fråga och sen skickas de till dig för 95 kr frakt.* Hon ger mig en lista av butikernas namn. Så frågar jag men måste jag inte ha ett nummer eller något för skorna?
*ja oj förlåt det glömde jag*  hon fyller i lappen och ger den till mig.

Men varför ringer inte hon? Är inte det hennes jobb? Nej nu när jag kom hem så fick jag sätta mig ner och ringa runt. Karlstad hade endast kvar 38:an och så jag ringde till örebro och de svarade inte. Fick tag på den rosa i västerås men vet inte om hon ens tog rätt nummer eller namn =/  Den skulle antingen skickas till mig eller till affären..hon viste inte. oj vad smart hon kändes.. hörde inte vad jag sa för fem öre och jag fick säga om allt fan vad irriterande.
Frågan är om jag ska ringa till de andra ställena och jaga en svart sko`? nej jag väntar nog tills jag kommer hem från Turkiet.

  

Kommentarer
Postat av: Skeletor!!

Du gör verkligen inget annat än shoppar du. Du borde sätta dig ner och se kvalite serier som Battlestar Galactica istället! mhm.

2009-04-28 @ 01:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0