Så vad har hänt?

Inget speciellt igentligen. Jag var på ett ljusparty och köpte lite saker av någon anledning går det inte att motstå grejorna.
Så det blev en ljus grej man hänger i taket och sen lite teljus.

Resan är bokad och klar och jag är ledig samanlagt 4 dagar från jobbet. Men jag tror jag måste jobba en hel del extra eftersom jag blir ledig två lördagar =/

Det blev Turkiet och det ska bli så härligt! Jag måste bara komma ihåg att köpa batterier till kameran och sen ta och töma minneskorten. För det ska fotas en massor :)

Kommer nog inte bli så mycket bilder på mig eftersom jag inte gillar mig själv på kort.

Igår gick jag och vaccinerade mig och sen var jag och marielle och tränade stryka medel 70 min och så otroligt jobbigt.
än har jag inte träningsvärk men det kommer väl :S

nej nu ska jag till affären och hämta min digitalbox :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0