Så äntligen!

Nu är filmerna uppe!
Jag fick hjälp av min pojkvänn men det tog oss ett tag för att uppdaterings knappen gömde sig :P

Men jag borde sova för i morgon väntas det en massa träning om så där 6,5 timmar.
Först blir det medelpasset 11.30 och sen om vi får plats  blir det salsa  14.00 jag tror det blir jätte kul =:)

Jag har hittat jätte fina "kläder" på victoria secrets som jag tror jag ska beställa



Detta är en av badkläderna som jag funderar på. Den är ganska vanlig men jag tycker att den är himla fin ändå.
Tyvärr är det väl inte den billigaste av alla badkläder och det är synd för det hade varit drömmen att hitta det man vill ha för en billig peng. Man kan alltid hoppas på rea :)
Har även hittat en massa skor som jag vill köpa men det blir så dyrt!
Suck vissa männsikor fattar inte hur underbara skor är, bl a min pojkvänn :P
Där är det bara teknink som gäller *haha*

Nej nu måste jag sova *natti natti*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0