Påsk.

Kommer inte firas av mig i år mer än att jag ska äta påskmiddag imorgon och har bytt påskägg med Marielle.
Snart ska jag till jobbet, ska väl gå om så där fem min eller så.

Jag såg en blogg och den hade de mest roliga bilderna på juiceförpackningar







Det är någon Japansk designer eller så som hade gjort dessa förpackningar. Men inte så konstigt att de är från japan för vilket annat land gör sånt här?

Måste bara älska japan med deras totalt blandade kultur. Nytt och gammalt.

Nej hoppas det är bättre stäming på jobbet idag. Igår kändes det mer som en tryckt stämning och det är inget som är roligt att känna av när man jobbar i 10 timmar. Sen kan vi kanske komunicera mera när det uppstår ett problem, men ja det kanske är för mycket begärt. Det är bättre att bara slänga allt? =/
Ibland orkar man bara inte.
Nej nu får jag ta och göra mig i ordning .....

cya...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0