Påsk

Påskimiddagen var trevlig och jag tyckte alla verkade trevliga. Men som vanligt när jag inte känner folk så blir jag reserverad. Det är himla tråkigt att vara så. Fick frågan om jag vart jag tränad och en av  hans söner tränar också det så han undrade om jag gick på sån där hopp och skutt eller gym. Jag svarade då hopp och skutt? Ja jag går på hopp och skutt och lite gym. Han gick bara på gym det var inte något som var specielt chokande. Det är inte speciellt många killar som går på passen.

Början av dagen var stressat jag och Marielle gick en runda på stan och kollade lite resor och hon passade på att handla lite kläder också. Sen gick vi och körde skivstångspasset 70min. ibörjan tänkte jag att haf borde ha tagit mera vikter men när det började närma sig slutet så var jobbigt och benen skakade. Men det var ädnå ett bra pass och jag vill gå flera gånger. Jag tror att vi har blivit mer tränade iallafall. :)

Glad Påsk!



Små gulliga virkade kyckligar som någon annan har gjort och får beröm över :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0