Oj vad nära det var!

Jag var otroligt nära att beställa en massa saker från victoria secrets men sen när allt var ihop räknat och det bara var att fylla i sitt visa kort så avbröt jag allt shoppande.

det höll på att bli en bikini, två bhar, en klänning, solglasögon och ett par skor, men när man lägger till frakten så drar det iväg en massa, för ju mer man beställt detso dyrare blir frakten och sen som på vanligt amerikanskt vis så lägger man på momsen sist.

Jag hatar att momsen inte är inräknat från början. Vem kom på den dumma iden att man inte ska veta hur mycket man ska betala förens man kommer till kassan?

Man går och tror att allt är så billigt och sen så kommer man fram till kassan och så blir det en helt annan summa *sorry du har blivit lurad, det kostar 52 dollar och inte 47* 

Igår var min pojkvänn helt underbar! Han kom men frukost på sängen och jag kände mig som en trött prinssesa :)

Fick roliga brev idag också ett från Toni i USA och ett från Amanda på New Zealand det är alltid roligt med "äkta" brev och vykort. 

Ska fråga min gumz om jag kan ge henne pengar så köper hon med de sakerna jag vill ha eller om jag kan beställa det till hennes adress men att jag betalar nu. får se vad hon tycker är bäst. Hon kommer juh nämligen hem till sverige i maj och det ska bli så roligt när jag får träffa henne. 
Saknar henne en massa vi träffades så ofta förut att det kändes som om hon kunde vara min syster. 
Men jag är ensambarn så jag vet väl inte hur det är att ha ett syskon men jag kan försöka föreställa mig och ja hon känns som ett  :) 

Saknar även Amanda, vi brukade prata en himla massa i tele förut och nu har man inte pratat med henne mer än några mail hit och dit. ska bli trevligt att ses när hon kommer hem även om jag är säker på att hon har ändrat sig en hel del. men jag hoppas hon fortfarande vill vara vänn med mig :) 

Idag jobbade jag extra i fyra timmar på jobbet och det kändes underligt. Vi hade bröd i 1.5 tim och sen var det att städa och sånt. Så inte mycket att göra fast jag städade klart veckostädningen själv medans de andra gjorde något annat. Har ingen anning om vad de gjorde dock men jag hade saker att göra iallafall .. 

hmm... ska ta och titta på lite spårlöst försvunnen på tv4 replay nu sen blir det sängen.

*kram*
 

Kommentarer
Postat av: Toooooni

Klart vi e systrar!

Saknar och alskar dig!

2009-04-22 @ 05:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0