Jag får det inte att funka...

Har försökt lägga in filmerna nu några gånger men det blir bara den konstiga webb adressen i stället.
Får vänta tills jag får hjälp, ja jag har gjort en massa saker under veckan men jag orkar inte gå in djupt på det utan kan ta en snabb genom gång.

Söndag: jobbade och sov

Måndag: hm jag var nere och tränade. Vätade på min buss som var försenad i 20 min. sen gick jag till jobbet.

Tisdag: vaknade för tidigt gick ner och mötte Anki och Marielle på stan. Åt en sallad (den är super god på hurtigs) men borde köpa något annat att äta där någon gång. Sen hem till Marielle men där hann hon och jag inte var länge förens vi skulle ner till Kina affären. sen blev det raka vägen till träningen.
Denna gången provade vi på Styrka/medel och ja nog var det styrka alltid. det är verkligen skillnad på pass och pass. jobbigt var det men har bara lite träningsvärk i vaderna. tror det blir värre i morgon. 

Onsdag: Gick till affären med Katri och Jamilia satt och pratade lite och sen gick jag hem. Höll Petri sällskap när han gjorde nudlar och kyckling med grönsaker. Var trött så jag gick och la mig, skulle bara sova en stund men sov länge.
sen har jag inte gjort så mycket mer än att tittat på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0