Glömsk..

Ja det är vad jag är, jag glömer bort en massa saker.
Det var tänkt att jag skulle boka step passet för ett bra tag sedan men ja det glömde jag.
Men som tur för mig så fanns det fortfarande platser kvar, så det blir träning för mig i morgon =:)

Så hur ser min plan ut för idag?

Jag har jobbat för idag och blivit störd och irriterad på människor som vanligt. Ibland känner jag mig verkligen som en bitter person *ursh*

Sen nyss åt jag lite mackor och snart ska jag nog lägga mig ner för att sova en stund och sedan städa lite.

Just nu lyssnar jag på The hives - a little more for little you jag giller helt klart soundet i låten.
Den låter så glad  även om jag knappt hör vad de sjunger förutom hollywood :P

Gillar helt klart "puppe on a string" men det måste vara den som de gjorde tillsammans med timberland. låter som det iallafall. Men jag orkar inte kolla upp det nu.

Nu är det en annan underbar låt i winamp coheed and cambria - once upon you dead body *nynnar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0