Förvirrad och trött.

Ja nu är det tid för mig att sova efter att i flera timmar kollat på resor på olika sidor och inte blir jag mera klok på dessa resor. Verkar vara väldigt många som bokar sina resor långt innan de ska åka det är en sak som är säkert.

Sen kom jag på att det är betydligt billigare att vara i egypten och shoppa än vad det är i Turkiet och resorna till länderna är ungefär samma pris. Så jag blir lite klyven på vad som kommer att hända. Men vi får väl ta det där sen på måndag/tisdag och prata om men jag tror det blir turkiet i allafall för jag gillar båda ställena.

Klockan är efter halv fem på morgonen och jag kom på ett annat ställe jag borde kolla på men jag orkar inte nu.
Det är högtid att gå och tvätta ansiktet och borsta tänderna för att sedan krypa ner i en nybäddad säng :)

Men hur ska jag resa mig här i från?
Nej jag ska inte somna i fotöljen idag :P

Så vad borde hända i morgon? jag vaknar äter frukost och sedan damsuger jag om alla har vaknat. så smsar jag katri så kommer hon förmodligen dyka upp här så småning om.

Ursh jag har träningsvärk på alla möjliga ställen nu, sen har jag varit hemskt onyttig idag också =/

ja det blir väl att träna lite i morgon också =/

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0