För tjock

Ja det är vad jag känner att jag är idag. Jag, Katri och jamilia var på stan och jag provade en massa kläder på gina. Jag blir så depprimerad när inget passar. Jag provar allt från tunikor  och kjol och leggins men inget passar.
Ser ut som en ballong i allt. När de har gjort kjolar som ska sitta högt i midjan ser man juh skit konstig ut om man inte är smal. Tunikorna som var gula var helt genomskinliga.

Nej blev skit sur på alla kläder och ville inte prova i någon annan affär längre. Jag få åka utan nya kläder till Turkiet :(
Men jag måste ha svalare kläder där så det blir väl att jag får kolla på fredag igen..

Så gick jag till apoteket och det var 13 före mig i kön och ja tänkte *herregud men det är lika bra att stå kvar så jag får mina piller*. Men när jag väl kom fram så var de slut. Men det skulle beställa in till mig så att jag kunde hämta dem i morgon iallafall.

Kollade sedan på laredoutes hemsida och ville beställa saker. Men det skulle ta upptill 10-14 dagar och då är jag inte hemma. Jag vill ha kläderna innan jag åker.  
Hm.. vad ska jag göra åt detta problem...

träna,träna,träna.... det blir väl det jag får göra. Men orkar jag? kommer det ens att bli någon skillnad?

funderar på att göra en detoxkur. men får se om jag orkar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0