Fika och annat onyttigt

Idag har jag inte gjort speciellt mycket än. Tänkte dra på stan även idag men blev inget av det, hur kul är det att gå själv?
Ringde katri men hon kunde inte idag men vi tog en promenad till ica och hämtade en paket som jag hade beställt. Jag tycker det är lite pinsamt nu förtiden att hämta ut paket eftersom jag beställer en massa saker på nätet =/
Men iallafall.... Sen gick vi på en promenad i vårat område och sedan gick vi till ica för att köpa lite fika. Sen gick vi för omväxlingens skull upp till henne och fikade lite. Sedan var det dags för Jamilia att sova så då gick jag hem till mig.

Men vi ska ses imorgon också och  träna lite på morgonen och sedan gå på stan. Jag har som sagt en hel del att köpa. Det mesta kommer nog köpas på fredag ändå.

Så vad va det i mitt paket?
Jo en facial cleanser från Md formulations för känslig hud. fick även med små prover som heter Biosilk och det är shampoo och balsam. Jag hoppas att det är bra men även på att det är dåligt. Lite underligt kanske? Men om det skulle vara bra så vill jag ha mer och då blir det inte billigt har jag en kännsla av.
Jag använder redan dyra produkter till ansiktet och så om jag ska ha special grejer till håret också så skulle jag behöva en löneökning och det tror jag blir himla svårt att få.

Köpte hem mera smoothies frukter idag och juice så det blir väl någon trevlig smoothie i kväll :)
Dum som jag är köpte jag bla jätten idag det är de goda kexen med citron kräm som man hade till glass och sånt när man var liten och de finns i en massa olika smaker. Super goda är de.. men känns som om de inte kommer finnas kvar länge i påsen =/

Ska snart kolla på spårlöst på tv4 ska bli kul när man känner till personen som är med. Hon är nämligen step instruktören på passet som jag brukar gå på. Så jag känner henne inte utan vet bara vem hon är men hon verkar ha en himla bra personlighet. Glad och trevlig :)

Sen ska jag leta fram något annat att se på medans jag cyklar. Så mycket skräp som jag hat ätit och kommer äta behövs det för att lyckas bli lite smalare till sommaren :P

Ska kanske prova på en detox vecka sen men vi får se.

De goda kexen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0