Fick mina skor..

Fick mina skor idag och ja det var som jag trodde, Hon fick inte rätt på en enda del av mitt namn.
Jag hete i stället Dahia Bari. Så jag blev lite rädd att jag inte skulle kunna hämta ut mitt packet på posten.
Sen fick hon inte rätt på vad mitt packet med frakt och allt skulle gå på heller. Det känns inte som om hon hade koll på något alls. *Jag ringer dig om jag skickar det till affären, ok?* ja det är ok. sen ringer hon och jag tänker jaha nu får jag ner hämta på stan. *Jag skickar det hem till dig men det kommer en extra kostnad också på frak och posförskott som du måste betala* ja det brukar det väl vara när man beställer saker, men samtidigt hade hon inne i stan sagt att det endast skulle bli en extra kostnad och det var frakten.
Ja och hon på stan hade rätt det var endast en extra kostnad på frakten.

hm..... sen var skorna verkligen precis på foten snacka om att de töjs av folk som provar skorna. Det känns knappt som samma storlek. Men när jag provade 38 i affären så kändes de jätte stora. så antar att det inte blir några tjocka strumbyxor i dessa inte :P


Dessa är det då som jag har köpt och som jag även vill ha i svart.

Men här kommer ett par andra som jag har köpt för någon månad sedan.

Me like :)


Nej nu måste jag sova om jag ska hinna ner och träffa Marielle och Anki i morgon. Sen ska jag jobba på kvällen... ursh men det kan gå ganska snabbt när man väl är där. Jag kan alltid hoppas på en sån natt. Sen är det bara en jobbar dag till och sen blir det att packa för resan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0