Banbrytande metod för viktnedgång!

Jag har kommit på den mest banbrytande metoden för att gå ner i vikt!
Du behöver inga konstiga piller som är svåra att svälja och inte heller behöver du hoppa över alla snacks!
Så vad är det då som funkar?



Ja, ät med måtta och träna, precis så som det alltid har varit. varför krångla till det?
Visst vorde det bra med ett piller som verkligen fungerade, men det är otroligt härligt att träna.

Seriöst så tycker jag det! det är roligt och härligt. men inte lika kul om man är själv.
Men då är verkligen alla olika gympa pass bra. För där slipper man vara själv och man blir peppad av ledaren att göra sitt bästa.  =:)

Jag hoppas verkligen att denna gången så håller jag detta med träningen,. Jag kommer aldrig att sluta äta onyttigt men jag har iallafall minskat ner på det. Idag tyckte jag att det var ok att äta godis och snacks men det är faktiskt lördag så då borde det vara ok.

Jag och Marielle var jätte duktiga idag och körde både salsa och medelpass. men det var synd att det inte var fler som kom och dansade salsa.

Vill inte sova men jag måste eftersom jag ska vara på jobbet kl 07.00.

Så istället för att lägga mig och sova har jag kollat på resor. Jag vill verkligen iväg nu!
Men vart ska vi åka? Turkiet har vi pratat om men inget är bokat, för vi väntar på bra priser och vi vet inte vart i turkiet vi vill. men snart är det brottom för vi har tänkt att åka i maj.

Vilka vi?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0