Ännu ett Försök att prova kläder.

Gjorde ett försök till på stan med Marielle och jag hittat faktiskt två saker som jag kan ha på mig eller tre.
Men den ena klänningen kostar 700:- och den ser inte direkt ut att kosta så mycket. Men den var väldigt härlig att ha på sig så jag kanske köper den. Men det tar emot lite för det är inte direkt billigt. Jag kan juh tjäna på det om det blir en favorit.

provade lite Jeans också men det var inte direkt något som funkade. Att hitta skinny jeans som funkar på mig är inte det lättaste. Sen gillar de inte min storlek.. Är jag ensam i sverige om att behöva 32-33 i waist på jeans?  Det verkar som det. Eller så tar storleken slut så snabbt eftersom de förmodligen tar in mindre av den.

Men på fredag eller lördag bär det av till stan för att spendera lite pengar på leggins, svart jeans kjol, tunika och kanske ett eller två par skor. får man köpa skor så att man kan ha olika skor varje vecka?

Sen blir det också att dra till expert och skriva ut bilderna sen Las vegas. Japp så seg är jag det var ett bra tag sedan men jag har fortfarande inte framkallat dem. Men jag behöver min kamera :P Eller så använder jag mig av de ställena op nätet där man får 100bilder och endast betala fraktkostnaden. 

Petri undrade om jag ville fixa min egna mat idag och jag sa ja. Jag hade juh redan ätit på pasta huset :P
Men sen då? Ja jag gjorde bahia mat en massa rostade mackor.. jätte onyttigt men gott och sen fil med kiwi. Men det fick lite av en besk smak. =/  Så nu är jag jätte mätt ocj tycker inte att jobbet lockar det minsta. Men det brukar inte vara så farligt när jag väl är där. bara två dagar sedan är jag ledig en dag igen. 

Fick rätt lön och slipper ringa och klaga :) 
Ska försöka att inte spendera för mycket i Turkiet men åker ändå med den stora svarta väskan i fall att jag gör som vanligt och fyller den :P

nej nu ska jag göra mig i ordning för jobbet.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0