Ändring på morgon dagen

Så imorgon blir det ändringar.
Först ska jag iväg och träna med Marielle och kolla lite resor. Vi har bestämt oss för att prova skivstång 70 min.
Jag kommer nog vara helt slut körd i alla muskler efter det passet. Men det känns iallafall härligt att känna att man har använnt hela kroppen. Sen Ska jag och äta Middag hos Petris mamma och hennes sambo. Sen kommer även Katri vara där med Jamilia och så skulle det förmodligen vara andra där också. Det blir nog trevligt. :)

Bokade även step passet tills på måndag så lite träning ska man väl ändå få denna vecka :)

Har fått en ny favorit låt som finns i många variationer och detta är en av varianterna :


 

Snart ska jag packa ihop träningsväskan så att jag inte glömmer något för det är lätt hänt när det är mig vi pratar om :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0